Communicatiemiddelen:
Tips en inzichten uit de praktijk
Het Communicatie-Centrum biedt tips, ideeën en inzichten rond het realiseren van communicatiemiddelen. Alles afkomstig van deskundigen met vele jaren ervaring bij het realiseren van reeksen van communicatiemiddelen.
Communicatie en marketing / Communicatiemiddelen
Artikeloverzicht Communicatie en marketing / CommunicatiemiddelenLogo/huisstijl
- Een huisstijl ontwerp of een logo design?
- Hét logo voor de perfecte uitstraling
- Logo design: de cruciale informatiebronnen
- De briefing rond het logo ontwerp (1) Corporate identity vertrekpunt voor design
- De briefing rond het logo ontwerp (2) Een goed logo design straalt één boodschap uit
- De briefing rond het logo ontwerp (3) De bedrijfslogo-richtlijnen: kleur, toepassingen en budget
- Het logo ontwerp: Een beoordelingschecklist
- Maak je eigen bedrijfslogo: Tien belangrijke tips
- Zelf je bedrijfslogo maken: Enkele overwegingen
Overige artikelen
Persberichten
- 40 Praktische tips voor een persbericht
- 40 Tips voor een persbericht /algemeen
- Tips voor de inhoud van een persbericht
- Tips voor de layout van een persbericht
- Tips voor een persbericht per e-mail
- Tips voor het woordgebruik in een persbericht
- Het persbericht: Opbouw/structuur
- Het persbericht: Sterke en zwakke punten
Reclame
Relatiegeschenken/cadeaus
- De 10 grote voordelen van het relatiegeschenk
- Een bijzonder cadeau-idee voor moederdag nodig?
- Een cadeau-idee nodig? Laat je hier inspireren!
- Het mooiste geschenk voor een relatie?
- Cadeaus voor relaties: Hoe kies je de beste?
- Relatiegeschenken: Hoe kies je de beste?
RSS/newsfeeds/blogs/weblogs
- Rss-feeds: een heldere uitleg
- De rss-reader: Uitleg en handige tips
- Impact RSS op internet communicatie mogelijk enorm RSS-feed biedt voordeel voor iedereen
Visitekaartjes
- De Visitekaartje-Checklist
- Marketing-tips voor je visitekaartjes
- Tien tips voor de beste visitekaartjes
Veel sitebezoekers vonden ook het volgende artikel interessant:
Narrowcasting: een introductie
Narrowcasting is voor velen een nauwelijks bekend begrip. Maar of je nu bij de Blokker winkelt of een nieuw huis wilt kopen, je ontkomt als doelgroep niet aan narrowcasting. Wat gaat er achter deze communicatieterm schuil?...
Wil je de rest van dit artikel lezen, klik dan even op Narrowcasting: een introductie.